امکانات سیستم تلفنی VOIP
در قسمت قبلی درباره اینکه VOIP چیست، صحبت کردیم؛ اما این فناوری چه امکاناتی دارد که شما را ملزم به تهیه آن برای کسبوکار خود میکند؟ این سیستم تلفنی امکانات و ویژگیهای جذاب و کارآمدی دارد که به بهبود کسبوکار شما و هماهنگی بین واحدها و شعب مختلف، کمک میکند. در ادامه به بررسی امکانات VOIP میپردازیم:
پاسخگویی خودکار تماس
یکی از امکانات بسیار مفید و پیشرفته این فناوری است که به کسبوکارها کمک میکند تا تماسهای ورودی خود را به شکل کارآمدتری مدیریت کنند، پاسخگویی خودکار تماسها است. این ویژگی ویپ با ضبط پیامهای از پیش تعیین شده، به شما کمک میکند که به صورت خودکار به تماسهای مشتریان پاسخ دهید و نیازی به حضور دائمی یک منشی نداشته باشید.
با استفاده از این سیستم، میتوانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به تماسهای مشتریان پاسخ دهید. حتی در ساعات غیر کاری، تماسها بهطور خودکار پاسخ داده شده و مشتریان راهنمایی میشوند. هنگامی که مشتری با شما تماس میگیرد، سیستم به صورت خودکار یک منو صوتی پخش میکند و از او میخواهد تا با فشردن کلیدهای تلفن، بخش مورد نظر خود را انتخاب کند. سیستم سپس تماس را به صورت هوشمندانه به بخش مربوطه هدایت میکند.
هدایت تماس
با فعال کردن ویژگی هدایت تماس، هیچ تماسی بیپاسخ نمیماند. تمامی تماسهای ورودی بهطور خودکار به شماره مورد نظر شما منتقل میشوند تا بتوانید در هر کجا که هستید، به مشتریان خود خدمات ارائه دهید. با این ویژگی، دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن تماسها در هنگام غیبت از دفتر باشید. میتوانید تماسها را به هر شماره دلخواه، مانند تلفن همراه خود، هدایت کنید تا در هر مکانی بتوانید به تماسهای مشتریان پاسخ دهید.